Nagyon elhízott kell fogyni. Legfrissebb cikkek

nagyon elhízott kell fogyni

Fotó: Shutterstock Az elhízásnak számos testi-lelki oka van, amelyhez hozzájárulnak külső-belső tényezők.

Orvos válaszol: Elhízás

Mivel egy húsz, vagy annál több kilós túlsúly nem egyik pillanatról a másikra rakódik az emberre, hanem sok összetevő hatására, éppen ilyen összetett feladat ezek leadása is.

Összetett figyelmet igényel az új étkezési rendszer összeállítása, de ennél is nagyobb figyelmet nagyon elhízott kell fogyni edzésterv megalkotása.

nagyon elhízott kell fogyni

Ahhoz, hogy ez az edzésterv xtend zsírégető megfelelő legyen, tisztában nagyon elhízott kell fogyni lennünk az elhízás okaival és típusával. Külső okként klasszikusan a helytelen táplálkozást, a mozgásszegény életmódot és olyan gyógyszerek szedését szokták emlegetni, amelyek mellékhatásként súlygyarapodást okoznak. A belső okok a genetikai tényezők — vagyis a hízásra való fokozott hajlam, genetikai betegség, idegrendszeri, vagy hormonális problémák.

nagyon elhízott kell fogyni fogyás ezine

Az elhízás típusa lehet körte vagy alma, ez az edzésterv kidolgozásánál fontos momentum. A körte típus többnyire a nőkre jellemző, hiszen a súlyfelesleg elsősorban a hasra, csípőre, fenékre és a combokra rakódik.

Hogyan fogytam le 10 kilót? (ez a videó nem az, aminek látszik) - EszterVirág

A férfiak nagyon elhízott kell fogyni alma típusúan híznak, vagyis rájuk a kikerekedett pocak a jellemző. Mire figyeljünk?

Ajánlott sportok

Az edzések összeállítása előtt figyelembe kell vennünk, hogy a túlsúlyos vagy duci embereknek általában magasabb a vérnyomásukde ezen túl a nyugalmi pulzusuk is sokkal magasabb, mint az hogyan lehet égetni az alsó has zsírt. Sok esetben az elhízást súlyosbítja a cukorbetegség valamely fokozata, és sokan vizesedéstől is szenvednek.

A szervezet a magas cukor- szénhidrát- és sóbevitelnek köszönhetően megköti a vizet, amely kéz- vagy lábdagadáshoz vezethet. Nagy túlsúllyal még a hétköznapi mozgás is erőltetetten történik, hiszen nagy testtömeget kell mozgatni.

  • Duci vagyok, mit sportoljak? | Diéta és Fitnesz
  • Ki számít kövérnek?
  • Alultápláltságot jelent.

Sport esetén még nagyobb a test igénybevétele, a szervezet ehhez valószínűleg nincs hozzászokva. Figyelni kell, hogy a választott mozgásforma kímélje az ízületeket.

nagyon elhízott kell fogyni

Fokozatosan szoktassuk hozzá a szervezetet a sporthoz, hogy a szív és az érrendszer alkalmazkodhasson a nagyobb igénybevételhez. Folyamatosan kell erősíteni az állóképességet is, hogy bírjuk az edzéseket.

Ezt ajánlja a szakember, ha fogyni akar

Túlsúly esetén először a kardiomozgásokat kell előnyben részesítenihogy erősödhessen a szív, és meginduljon a zsírégetés. Ezek közül is azokat kell választani, melyek nem terhelik nagyon a testet.

nagyon elhízott kell fogyni la zsírégetők

Az intenzitás eleinte csak nagyon gyenge legyen, nem szabad kifulladásig gyalogolni, futni. Ajánlott sportok Nordic walking de eleinte az egyszerű séta is tökéletes Úszás — aqua fitnesz ez utóbbit azok is végezhetik, akik nem tudnak úszni.

pocakos vagyok, de fogyni akarok - fogyókúra

A vízben nem fájdulnak meg az izmok, ízületek, könnyebb a mozgás, ennek ellenére éppen olyan hatékony, mintha szárazföldön edzenénk. Túlsúlyosoknak a legideálisabb!

nagyon elhízott kell fogyni nem tbol zsírt éget

Kerékpározás Futópad gyors gyalogláshozelliptikus tréner, de ezek is igen alacsony fokozaton, emelkedő nélkül. Kipróbálhatják a pilatest vagy a jógát is.

Ezt ajánlja a szakember, ha fogyni akar

Időtartam Az első időszakban még nem kell hetente négy-öt alkalommal edzeni. Először is szoktassuk hozzá a testet a rendszeres mozgáshoz. Az alábbiakban túlsúlyosak számára összeállított kardio-edzéstervet mutatunk be.

Hasonlóhozzászólások