Fogyás a túlsúlyos kezdők számára

3 jógastílus ami segít fogyni, ha túlsúlyos vagy – Kezdő Jóga Otthonról

Maradj motivált!

Futás túlsúllyal – Hogyan kezdd el, mire figyelj?

A fogyás és a sportban való fejlődés is egy hosszú folyamat, és mivel nem rögtön jön az óriási, látványos eredmény, akad, aki igen hamar feladja a dolgot. Éppen ezért fontos, hogy minden apró kis részeredményre  motivációforrásként tekints. Ugyan ilyen hasznos lehet rendszeres időközönként elvégeztetni egy testösszetétel-mérést, amely többek között a  testzsírszázalékod változását is megmutatja.

Ahogy pedig telik az idő, és valóban elkötelezettnek érzed magad, érdemes beszerezni például egy sportórát.

Fogyás gyorsan és sikeresen - Fogyókúra tippek

Például egy futós könyv vagy egy új, színes futópóló további motivációs löketet jelenthet. Gyakori problémák kezdő futóknál Kapkodod a levegőt Ilyen esetben az a legjobb, ha a már korábban említett módszert alkalmazod, és visszaveszel a tempóból.

fogyás a túlsúlyos kezdők számára

Amennyiben kezdő futóként nagyon kapkodod a levegőt, és légszomjad van, akkor feltehetően túl gyors a tempó! Csökkentsd fogyás a túlsúlyos kezdők számára, közben pedig igyekezz rendezni a légzésedet, akár úgy, hogy megpróbálod a lépéseidhez igazítani: 3 lépésen át beszív, 2 lépésen át kifúj.

Láb- és ízületi fájdalom Futás során a testsúlyod többszöröse nehezedik az ízületeidre — ezért is fontos a megfelelő futócipő. Ám még a legjobb csuka mellett is adódhatnak problémákamiket igyekezz megelőzni.

Próbáld elkerülni a betonon-aszfalton való futást, helyette földutakon, füves talajon, parkokban, erdőben próbálj minél többet futni-gyalogolni, ezzel csökkenthető a sérülésveszély.

A gyalogló- vagy futóedzéstervben lévő pihenőnapokat nem dísznek szánják, komolyan kell venni!

Futás túlsúllyal – Hogyan kezdd el, mire figyelj? | Futásról Nőknek

A  regeneráció elengedhetetlenül fontos, hogy megelőzd a sérüléseket, fájdalmakat. A nagy tapasztalattal rendelkező, nem túlsúlyos futók számára néha napján, kizárólag indokolt esetben ez beleférhet, de egy kezdő, fogyni vágyó futó számára nem! Ezért is hasznos edző segítségét kérni, de ha erre nincs mód, akkor legalább egy általános, megbízható edzéstervet követni.

Amennyiben a fájdalom a fenti szabályok követése mellett sem múlik el, fordulj orvoshoz. Ha figyeled a testedet, akkor tudni fogod, hogy mikor kell megállni, valamint tanácsot kérni egy szakembertől.

Fogyókúra kezdőknek lépésről lépésre

Fogyás a túlsúlyos kezdők számára a bőr Jelentősebb túlsúly esetén ez még gyakoribb problémakör. A futóruházat és a bőr összedörzsölődése, a verejtékkel kombinálva igen fájdalmas dolgokhoz vezethet, például a belső combon vagy a hónaljban. A legkézenfekvőbb megoldás a  megfelelő anyagú ruhadarabok kiválasztása: a technikai anyagból készült futócuccok segítenek elvezetni az izzadtságot. A kidörzsölt bőr kezelésre ma már számos készítmény létezik, amelyek gyorsan begyógyítják az ilyen jellegű sérüléseket.

Neked ajánljuk

Az egyik legegyszerűbb, de leghatásosabb a drogérigákban is olcsón beszerezhető vazelines körömvirágkrém. Végül, de nem utolsósorban: Hagyd figyelmen kívül a hülyéket!

fogyás a túlsúlyos kezdők számára zsírégető pt munkamenet

Elnézést a szóhasználatért, jobb nem jutott eszembe. Igen, akadnak bunkó emberek, akik beszólnak, esetleg rettenetesen  buta, már-már rosszindulatú kérdéseket tesznek fel 2 testzsír veszteség egy héten belül ezeket igyekezz figyelmen kívül hagyni. Nem baj, hogy lassú vagy, nem baj, hogy küzdesz, nem baj, hogy nincs pályaatlétaszerű futómozgásod, nem baj, hogy macinaciban és kinyúlt pólóban futsz.

Így diétázzon 100 kiló felett – Étrend+tanácsok

Ezek a beszólogató emberek feltehetően soha életükben nem sportoltak a kötelező tesiórákon kívül, mert ha sportoltak volna, nem mondanának vagy kérdeznének ilyesmiket. Ha nehéz is, ne érdekeljen, mit gondolnak rólad, mondanak neked a nem futók! Csak arra gondolj, hogy mennyi mindent teszel magadért, azért, hogy jobban érezd magad a bőrödnek és egészségesebb legyél.

msg fogyás ms és próbál lefogyni

Ráadásul azzal, amit teszel, másokat is motiválhatsz! Talán pont te leszel az, akit meglátva egy sorstársad ismeretlenül is azt mondja: Igen, én is belevágok!

Talán pont a te eredményeid fogják inspirálni arra valamelyik hozzád közel állót, hogy ő is többet tegyen az egészségéért. Ez az, ami valóban számít! Nem pedig a hülye megjegyzések. Soha ne feledd: már te is sportoló vagy!

fogyás a túlsúlyos kezdők számára

Ezt is olvasd el!

Hasonlóhozzászólások