A fogyás ráncokat adott nekem

Így jelez az arc, ha ideje odafigyelnie magára - Dívány

Tulajdonképpen egy valódi gasztronómiai kánaán, hiszen az ételek frissek, egészségesek, színesek és persze ízre is csodálatosak. Minden adott tehát egy tökéletes fogyókúrához.

A ráncosodás 7 fő oka

Így gondolhatta ezt Appostolos Pappas és Marie-Annick Courtier, egy biokémikus és egy mesterszakács is, akik megalkották a nyár legforróbb, legtüzesebb, legfrissebb diétáját, a Saint-Tropez-kúrát.

A párosnak köszönhetően e módszer ötvözi a táplálkozástudomány legfontosabb alapelveit az evés minden egyes apró örömével. Érdekes kombinációja a mediterrán és a francia étrendnek, úgy alakítva azt, hogy mindenből a legjobb kerülhessen a diétázó tányérjára. A diéta kiemeli a telítetlen zsírsavak, különösen az ómega-3 zsírsav jelentőségét.

Az ómega-3 csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatát, sőt a rákos megbetegedéseket is képes megelőzni. Emellett széppé varázsolja a bőrt, sőt, a ráncokat is feltölti.

vékony ez fogyás kiegészítő

Az ómega-3 ómega-6 zsírsavval kombinálva a mindennapi jó közérzetért és a zsírégetésért is felelős. Felpörgeti az anyagcserét, feltölt energiával. Ez a a fogyás ráncokat adott nekem különösen akkor hatásos, ha a diétázó rendszeresen sportol.

A kúra alapvető élelmiszerei a friss zöldségek, gyümölcsök, és persze a halfélék. Ezenkívül az olívaolaj és a hüvelyesek.

Mit tehetünk a ráncosodás ellen?

A zöldségek közül a legfontosabb a paprika, a tök, a sárgarépa, a fogyás ráncokat adott nekem spenót, a zöld saláta, a brokkoli. A gyümölcsök közül az olyan egzotikus gyümölcsök számítanak a legjobbnak, mint a mangó, az ananász, a papaya, a barack és a dinnyefélék. Ezek — kombinálva a tenger gyümölcseivel, a halakkal, a sovány húsokkal — maximalizálják a zsírégetés hatékonyságát, gyorsítják az emésztési folyamatokat, és mindehhez a lehető legkevesebb kalóriát tartalmazzák.

A sok hal kiváló fehérjeforrás, és hosszú időn át csillapítja az éhséget. A A fogyás ráncokat adott nekem diéta alapvető élelmiszerei a friss zöldségek, gyümölcsök, és persze a halfélék. Fotó: shutterstock Extra összetevők A diéta azonban korántsem áll meg a zöldség- gyümölcs- és halfélék tökéletes összeválogatásánál.

Mivel a Saint-Tropez-kúra nem csupán a fogyást, hanem a testi, lelki egészséget is fontosnak tartja, antioxidánsokat épít be az a fogyás ráncokat adott nekem, ezek gátolják az öregedést, őrzik a szervezet egészségét. Ilyen antioxidáns egyebek a fogyás ráncokat adott nekem a flavonoid, amely a különféle gyógyteákban — zöld tea, rooibos tea — a bogyós gyümölcsökben, illetve a vörösborban található.

A jó minőségű vörösbor kis mennyiségben elengedhetetlen része a kúrának, megjegyeznénk azonban, hogy ez naponta 0, dl mennyiségre korlátozódik.

A flavonoidokon kívül e módszer szerint a polifenol mennyiségére is ügyelni kell. A polifenolok hasznos vegyületek, amelyek védenek bennünket az emberi sejtekben végbemenő káros reakcióktól. Tanulmányok kimutatták a természetesen előforduló étrendi zöldségek polifenoljainak megelőző hatását a rákképződésre.

Nagy különbségek vannak a fogyasztásban a polifenolok típusa és mennyisége tekintetében Észak- és Dél-Európa között. Sokkal kisebb a kockázat a zöldségekben gazdag mediterrán étrend fogyasztása esetén, amelyet Dél-Európában követnek. A zöldségek, különösen a hagyma, a gyümölcsök és a zöld tea jó polifenolforrások, de nagy mennyiségben található polifenol a magvakban és a mogyorófélékben is.

Az eredmény Nem csak gyors és látványos fogyás, hanem egészséges, vitaminban gazdag életmód a kúra eredménye. Zsírégető oldal természetes vitaminok, ásványi anyagok kívül-belül fiatallá, lendületessé varázsolnak.

A fogyókúra nem is tűnik fogyókúrának, hiszen a sok friss étel napról napra biztosítja számunkra az étkezés valódi élményét. Hetente egy-két kiló fogyással számolhatunk, ha betartjuk az étrendet, s úgy válthatunk életmódot, hogy az semmi nehézséget nem jelent.

A szervezet energiája napról napra nő, sőt, a méreganyagoktól is rohamos gyorsasággal szabadulhatunk meg.

Mintaétrend a Saint-Tropez-diétához

Mivel a sok méreganyag folyamatosan távozik a testünkből, bőrünk is fokozatosan megszépül. Nem csak az arcbőr simul ki, hanem a test egyéb pontjain megtalálható narancsbőrös felület is látványos javulásnak indul. A sok antioxidánsnak köszönhetően megelőzhető a korai öregedés, de ezzel az étrenddel a szív- és érrendszeri, valamint a rákos megbetegedések kialakulásának is jóval kisebb az esélye.

Nem is tűnik fogyókúrának, hiszen a sok friss étel biztosítja számunkra az étkezés valódi élményét. Fotó: shutterstock A diéta során — és lehetőleg azt követően is — kerülje az állati zsíradékokat. Naponta ötször egyen zöldséget és gyümölcsöt.

Ne a fogyás ráncokat adott nekem túlságosan feldolgozott ételeket. Naponta minimum 2,5 liter folyadékot igyon.

hogyan segített a gyermekemnek a fogyásban multi slim apteka cena

Rendszeresen fogyasszon natúrjoghurtot. Gabonafélékből a teljes kiőrlésű fajtákat válassza. Mintaétrend a Saint-Tropez diétához Reggeli: 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós olívaolajban megforgatva, paradicsommal és egy szelet sovány sajttal. Tízórai: 1 zöld alma vagy egy narancs.

Ebéd: szardínia a testem csak nem fog lefogyni, kígyóuborka-karikákkal. Vacsora: 2 dl natúrjoghurt 1 evőkanál lenmaggal vagy napraforgómaggal.

Extra összetevők

Kedd Reggeli: müzli aszalt gyümölccsel, 2 dl natúrjoghurttal vagy sovány tejjel. Tízórai: sárgarépaszeletek citromlével meglocsolva. Ebéd: dkg roston sült vagy grillezett lazacfilé paradicsomsalátával.

Uzsonna: 3 ananászkarika.

a fogyás ráncokat adott nekem

Vacsora: 2 szelet paradicsomos bruschetta. Recept — Bruschetta Hozzávalók: 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér, 2 szem paradicsom, fokhagyma, lilahagyma, friss bazsalikom, só, bors, olívaolaj Elkészítés A kenyérszeleteket lehetőleg sütőben pirítsuk meg.

A paradicsomokat vágjuk egészen kis kockákra.

Így jelez az arc, ha ideje odafigyelnie magára

A hagymákat is vágjuk olyan apróra, amennyire csak tudjuk. Keverjük össze a paradicsommal, locsoljuk meg olívaolajjal, sózzuk, borsozzuk, adjuk hozzá az apróra vágott bazsalikomot. Tegyük hűtőbe legalább fél órára, majd a paradicsomos masszát kanalazzuk a kenyérszeletekre. Szerda Reggeli: 2 dl sovány joghurt napraforgómaggal.

Tízórai: kis maréknyi málna vagy eper. Ebéd: 1 szelet lepényhalfilé sütve, citromos spagettivel. Uzsonna: 1 mangó.

30 felett már beindul a ráncképződés

Vacsora: spenótsaláta joghurttal, parmezán sajttal. Recept — Hal és spagetti Hozzávalók: szelet lepényhalfilé, 10 dkg durum spagetti, só, bors, citrom reszelt héja, 2 gerezd fokhagyma, olívaolajElkészítés A halat kevés sóval, egyéb ízesítés nélkül, hirtelen süssük ki forró olajon.

A tésztát főzzük ki. Egy mélyebb tálba öntsünk evőkanál olívaolajat, reszeljük bele a fokhagymát és a citromhéjat.

Az eredmény

Ha a spagetti kifőtt, ebbe az olajos öntetbe forgassuk bele a tésztát. Recept — Spenótsaláta Hozzávalók: 15 dkg spenót, 2 dl natúrjoghurt, só, citromlé, parmezán sajt Elkészítés A spenótot pár pillanatra mártsuk forró vízbe, így ízesebb lesz. Ha lecsepegett, tegyük egy mélyebb tálkába, öntsük le a natúrjoghurttal, sózzuk, borsozzuk, majd szórjuk meg kevés parmezán sajttal.

Csütörtök Reggeli: 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós olívaolajban megforgatva, zöldpaprika. Tízórai: kivi vagy narancs. Ebéd: tonhalfilé roston sütve zöld salátával, koktélparadicsommal.

Uzsonna: kis csésze a fogyás ráncokat adott nekem.

Hasonlóhozzászólások